Mijn Klacht:
Nu al voor de 2e week geen folders gekregen. Dit kan niet!
Toen ik nog bezorgde kreeg ik tenminste op mn falie toen ik vergeten was ergens te bezorgen of te laat was!
Gewenste Oplossing:
Als ik netjes optijd mijn folders bezorgd krijg hoor je mij niet klagen.

