Klacht: Folders niet intvangen

C.H. van den Bosch op 23 juni 2024 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 3e achtereenvolgende week hebben we de folders weer niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als Spotta wekelijks en op tijd de folders bezorgt

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

3 weken geleden - Geachte heer/mevrouw, We vinden het vervelend dat de bezorging nog niet naar wens verloopt. De melding is opnieuw in behandeling genomen. Op de achtergrond is de afdeling bezorgen hard aan het werk om de bezorging weer plaats te laten vinden op uw adres. Ondanks alles wensen wij u een fijne dag toe.

Spotta

Heeft op 24 juni 2024 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

C.H. van den Bosch

Heeft op 25 juni 2024 om 08:42 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Na 3 weken zijn de folders weer bezorgd, maar ik juich niet te vroeg.

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch