Klacht: Folders bezorgd ondanks stickerNee geen reclamedrukwerk

[email protected] op 05 mei 2024 over Spotta in de categorie Reclame

Ondanks de sticker word er toch reclamedrukwerk in de brievenbus gestopt.
Dat is ongewenst!

Donatie aan WNF ivm onnodige vervuiling

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw,   Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 maand geleden - U heeft geen recht op mijn gegevens. Er zit een sticker op mijn brievenbus die algemeen gerespecteerd word. Dat verwacht ik ook van Spotta. Met vriendelijke groet

Spotta

Heeft op 08 mei 2024 om 08:09 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij geen gegevens mogen ontvangen. Bij deze wordt de melding afgesloten.

Nog een fijne dag gewenst.

Afdeling Kwaliteitsbeheer

[email protected]

Heeft op 08 mei 2024 om 09:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Men vraagt persoonsgegevens om een probleem op te lossen dat bewust gecreeerd is. Onacceptabel. Respecteer de sticker “ geen reclamedrukwerk”.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]