Klacht: Folders

Niek Lukas op 22 november 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

En weer geen folders gehad en dat is week 24.
En maar zeggen dat ze er werk van maken .
Daar geloof ik al lang niet meer in.
Ze vragen elke week om mijn adres en huis nr maar dat word gewoon naast hen neergelegd deden ze er maar wat aan .

Gewenste Oplossing:

Dat het eens een keer word opgelost en geen leugens vertellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

10 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Lucas, Bedankt voor uw melding. U heeft uw adres gegevens niet compleet ingevuld. Graag ontvangen wij ook uw huisnummer zodat wij de melding in behandeling kunnen nemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht Niek Lukas

10 maanden geleden - Spiekmanstraat 32 delft Doe er wat mee elke week geef ik mijn adres maar jullie doen NIETS

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 november 2022 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw N. Lukas,

Uw melding is doorgezet naar de bezorgafdeling, zij zullen dit verder oppakken.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd en nog een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groeten,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Niek Lukas

Heeft op 23 november 2022 om 19:56 geantwoord

Dat zeggen ze elke week k bedrijf

Alle klachten die gemeld zijn door Niek Lukas