Klacht: Folders

Niek Lukas op 26 oktober 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 27 oktober 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte N. Lukas, We vinden het vervelend dat de bezorging nog niet naar wens verloopt. Op de achtergrond is de afdeling bezorgen hard aan het werk om de bezorging weer plaats te laten vinden op uw adres. Tip: U kunt...

Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 26 oktober 2022

Een consument heeft 17 weken lang problemen ondervonden met het ontvangen van folders van Spotta. Ondanks herhaalde beloftes van het bedrijf dat het probleem zou worden opgelost, blijft de consument geen folders ontvangen omdat het bedrijf de Spiekmanstraat niet kan vinden. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ben al 17 weken bezig om de folders in de bus tekrijgen beloven elke dat het goed komt maar ze weten de spiekmanstraat niet tevinden

Gewenste Oplossing:

Dat ik elke week de folders krijg

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij ook uw huisnummer, zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht Niek Lukas

4 jaren geleden - Spiekmanstraat 32. 2628VE DELFT

Reactie van de melder van de klacht Niek Lukas

4 jaren geleden - Spiekmanstraat 32. 2628VE DELFT. Tip ga zelf bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 oktober 2022 om 08:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte N. Lukas,

We vinden het vervelend dat de bezorging nog niet naar wens verloopt.

Op de achtergrond is de afdeling bezorgen hard aan het werk om de bezorging weer plaats te laten vinden op uw adres.

Tip:

U kunt zich ook gemakkelijk aanmelden op www. Folderkiezer.nl, u ontvangt dan een door uzelf samengesteld folderpakket op vrijdag of zondag via PostNL.

Nogmaals excuses voor het ongemak, wij doen onze uiterste best om het probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Niek Lukas

Heeft op 27 oktober 2022 om 09:16 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Dat zeggen ze al 17 weken.
En wat folder kiezen betreft ik krijg dan niet de folders die ik wil

Reactie van de melder van de klacht Niek Lukas

4 jaren geleden - Hele slechte bezorging bij spotta moesten zich diep schamen

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM