Klacht: Folders

Lilian Smets op 22 oktober 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 24 oktober 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw L. Smets, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in...

Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 22 oktober 2022

Een klant van Spotta heeft geklaagd over het niet ontvangen van folders gedurende meerdere weken. De klager vindt het onacceptabel dat bedrijven veel geld betalen voor de folderdistributie, terwijl consumenten de folders niet ontvangen. Daarnaast uit de klager zijn frustratie over de onbereikbaarheid van de klantenservice in het weekend.

Mijn Klacht:

Krijgen al weken geen folders meer. Schandalig bedrijven betalen veel geld bij en aan Spotta en veel mensen krijgen de wekelijkse folders niet. Vind dit meer dan schandalig. Geen bezorgers ga ze dan zelf bezorgen je int ook het geld weet je wat dit bedrijven kost? Bel maandag ook nog met jullie klantenservice want deze is raar in het weekend niet bereikbaar terwijl dan de klachten er zijn.

Gewenste Oplossing:

Gewoon iedere week mijn folders in de bus zoals het hoort en de bedrijven waar jullie voor folderen op zijn minst een bloemetje met een excuus

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 oktober 2022 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw L. Smets,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Lilian Smets

Heeft op 24 oktober 2022 om 22:55 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Wat heb ik aan dit antwoord heb hier geen folders mee

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM