Klacht: Folder pakket al twee keer niet ontvangen.

Johan van Brussel op 24 oktober 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 24 oktober 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer J. van Brussel, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 24 oktober 2022

Een klant heeft aangegeven dat hij zijn folderpakket, dat hij wekelijks zou moeten ontvangen, al twee weken niet heeft gekregen. Hij verzoekt Spotta om de bezorgers hierop aan te spreken, aangezien het om belangrijke folders van verschillende winkels gaat. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Beste Spotta,

Het zou fijn dat ik mijn folderpakket elke week ontvang. Al twee weken heb ik het gesealde pakket met folders niet ontvangen. De bezorgers worden er voor betaald en het zou fijn dat dit dan ook bezorgd wordt. Het betreft o.a. de folders van de AH, de Kruidvat, de Dirk etc. Zou u de mensen hierop kunnen aanspreken?

Gewenste Oplossing:

Bezorging van de folders elke week

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 oktober 2022 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer J. van Brussel,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM