Mijn Klacht:
wIJ ONTVANGEN DE LAATSTE TIJD HEEL SECHT OF HELEMAAL NIET DE FOLDERS. WIJ NIET ALLEEN, MAAR IK HOOR MEER MENSEN DIE KLAGEN!!!
Gewenste Oplossing:
aLS DE FOLDERS ELKE WEEK BEZORGD WORDEN, WANT DE BEDRIJVEN MOETEN WEL BETALEN EN ALS JE DAN NIKS ONTVANGT, DASAR ZULLEN ZIJ NIET BLIJ MEE ZIJN. DE BEZORGERS , DIE NIKS RONDBRENGEN, MOETEN NATUURLIJK WEL BETAALD WORDEN

