Klacht: bezorging reclame ondanks NEE/JA sticker

poorter14 op 11 november 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 11 november 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte H. Bouman, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat u ondanks de NEE|NEE of NEE|JA-sticker ons folderpakket met onder andere Kruidvat, Albert Heijn en Gamma heeft ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 11 november 2022

Er is onvrede over de bezorging van reclame door Spotta, ondanks een eerder ingediende klacht en het gebruik van een NEE/JA sticker. De klager heeft opnieuw ongewenste reclame ontvangen en ervaart problemen met de bereikbaarheid van de website van Spotta, waarbij contactinformatie ontbreekt. De klager verzoekt dringend om actie van het bedrijf.

Mijn Klacht:

De eerdere klacht zou door Spotta opgelost zijn. Nee dus. Nu hebben we zowel in de binnen- als de buitenbus een pakket reclame ontvangen. Worden we niet vrolijk van, eerder heel boos.
En weer is de website van Spotta onbereikbaar, weer krijg ik iets van Oeps, er is iets fout gegaan en : bel als het blijft. Maar een tel.nummer is nergens te vinden. Kwalijke zaak.
Mijn vraag is nu heel dringend: Spotta, doe er iets aan!

MVG, H. Bouman

Gewenste Oplossing:

Als er geen reclame meer in de bus (welke dan ook) komt

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 november 2022 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte H. Bouman,

Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat u ondanks de NEE|NEE of NEE|JA-sticker ons folderpakket met onder andere Kruidvat, Albert Heijn en Gamma heeft ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

Wij hebben de bezorger nogmaals op geattendeerd op het bezorgen van stickeradressen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

poorter14

Heeft op 14 november 2022 om 09:29 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De bezorger is hardleers. Vanmorgen waren er weer 2 pakketten met reclamefolders in de binnen- en de buitenbus.
We beginnen nu echt boos te worden

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM