Klacht: Bezorging is net lotto

Weet ik alleen op 24 april 2024 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zo krijgen we maanden geen spotta dan weer wel 1 of 2 weken wel daarna weer niets.
Heel vaak gemeld dat de bezorger wel heel makkelijk aan zijn geld komt met niks doen.
De bedrijven gooien ook geld weg,omdat de spotta folders niet komen waar ze wel moeten komen.

Gewenste Oplossing:

Dat de folder we ook krijgen.
Niet alleen om de reclame maar ook om de lokale tijdschriften te krijgen.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht Weet ik alleen

1 maand geleden - 6006ew j.w frisolaan 30 weert

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 april 2024 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het melden dat u het folderkiezer pakket niet heeft ontvangen.

We hebben uw melding verwerkt en zullen het niet aankomen van het pakket onder aandacht brengen van PostNL.

We vertrouwen erop dat het folderkiezer pakket binnenkort weer in uw brievenbus wordt bezorgd.  

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht Weet ik alleen

1 maand geleden - Deze week weer geen bezorger gezien. Wel aan de overkant oneven nr,s deze loopt de folders wel elke week. Geef de bezorger een boete wat jullie opdracht gevers betalen jullie. Ik heb vroeger in Leidschendam zelf week reclame bezorgt . Bij klachten op de bezorging kregen we ook minder betaald. Zo wil ik wel weer wel reclamefolders gaan lopen. Dan gooi ik ze weg krijg toch betaald lekker geld krijgen voor niks.

Reactie van de melder van de klacht Weet ik alleen

1 maand geleden - Deze week weer geen bezorger gezien. Wel aan de overkant oneven nr,s deze loopt de folders wel elke week.

Reactie van de melder van de klacht Weet ik alleen

1 maand geleden - Deze week weer geen folder. Ze zeggen dat er actie wordt ondernomen maar wij krijgen nog steeds geen folder.

Reactie van de melder van de klacht Weet ik alleen

3 weken geleden - Ze hebben spotta 1 keer bezorgd . Nu alweer geen spotta gehad en de bezorger krijgt zijn geld met niks doen. Aan de bewoners zonder nee sticker gevraagd of ze spotta hebben nee al een hele tijd niet. En volgens mij andere straten ook niet . Wanneer word de bezorger aan gesproken dat dit niet kan. Toen ik week reclame bezorgde keken ze hoeveel klachten binnen kwamen. Veel klachten minder salaris.

Weet ik alleen

Heeft op 23 mei 2024 om 15:21 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Dat hebben ze al vaker beloofd.
Dat gaat een oaar weken goed daarna weer geen spotta.
Ik wacht wel af

Reactie van de melder van de klacht Weet ik alleen

3 weken geleden - Na 1 bezorgen alweer het zelfde geen spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Weet ik alleen