Klacht: Bezorging folderpakket

John eagle op 27 februari 2024 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al voor de derde keer geen folderpakket ontvangen. Ik heb dit al twee keer bij Spotta gemeld en er wordt niet op gereageerd en ook later geen folderpakket bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Op tijd het folderpakket bezorgen. Er zijn nu brievenbussen op de begane grond geplaatst dus de bezorger/ster hoeft niet meer de trappen te gebruiken om de folders te bezorgen.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

9 maanden geleden - Geachte heer Meierdrees, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht John eagle

9 maanden geleden - Wij hebben de folders altijd op het goede adres ontvangen. Maar drie weken geleden hield de levering plotseling op. De postcode is 3334 VD 120.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 februari 2024 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

Wij zullen dit onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.
Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ondanks alles wensen wij u een fijne dag toe. 

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

John eagle

Heeft op 29 februari 2024 om 12:03 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Steeds dat gezeur en moeten mailen omdat de folders niet zijn bezorgd. Zoek dan andere bezorger(s) die hun werk wel goed doen. Ze worden er tenslotte voor betaald en anders moeten ze ermee stoppen.

Alle klachten die gemeld zijn door John eagle