Klacht: Bezorging

oma hanny 67 op 09 november 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 14 november 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. De melding heeft u compleet doorgegeven, wat ons enorm helpt om de juiste bezorger te instrueren die niet in de goede wijk loopt....

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 9 november 2022

Een klant heeft gemeld dat zij sinds ongeveer vijf weken twee keer per week, op vrijdag en maandag, reclamepakketten ontvangt van Spotta. Dit leidt tot een te zware papiercontainer, wat voor haar problematisch is. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Sinds ongeveer 5 weken krijg ik 2 maal het reclame pakket namelijk op vrijdag maar ook op maandag.
De papiercontainer wordt zo te zwaar voor mij.

Gewenste Oplossing:

Graag een keer bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht oma hanny 67

3 jaren geleden - Mijn volledig woonadres is Douglaslaan 3 7213 VX Gorssel

Bericht van Spotta

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw melding waarin u aangeeft meerdere folderpakketten te hebben ontvangen. Vanzelfsprekend is dit niet de bedoeling. Wij lossen dit probleem daarom graag voor u op. Op elk folderpakket dat wij verspreiden staat in het plastic een code afgedrukt. Met deze code kunnen wij achterhalen welke bezorger deze folderpakketten verspreidt. Graag ontvangen wij van u deze code, zodoende kunnen wij de juiste bezorger(s) attenderen op de dubbele bezorging. Waar vindt u de code? De code begint met één of twee nullen, met daaropvolgend zes getallen. De code is afgedrukt in dunne grijze inkt en heeft een omvang van ongeveer één bij drie centimeter (klein dus). De code is te vinden aan de platte zijde van het pakket waar het plastic is dicht geseald. De code is het meest zichtbaar wanneer u het plastic van de folders afhaalt, om het vervolgens tegen een lichte achtergrond aan te houden. Wij zien de codes graag tegemoet zodat wij ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht oma hanny 67

3 jaren geleden - Goeden avond, Ook vandaag zaterdag lag er alweer een pakket in mijn postbus. Aangezien mijn kleinzoon alweer een aantal jaren geleden ook voor Spotta folders rond heeft gebracht kwam nu ter sprake dat de folders niet voor het weekend mochten worden rond gebracht. De andere keren lagen de pakketten op vrijdag al in de bus . De hoeveelheid extra papier in mijn container dat is mijn bezwaar. Mijn dank dat er op mijn klacht is gereageerd. Het nummer welke ik op het pakket heb gevonden is 00721301 .Hart. groeten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2022 om 09:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen.

De melding heeft u compleet doorgegeven, wat ons enorm helpt om de juiste bezorger te instrueren die niet in de goede wijk loopt. Wij hebben de melding doorgezet naar de afdeling bezorgen. Zij zullen contact opnemen met de betreffende bezorger en diegene hierop aanspreken.  Wij vertrouwen erop dat het in de toekomst niet meer voor zal komen. 

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, vernemen wij dat graag. 

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM