Mijn Klacht:
Ik heb al 7 weken geen folders meer in de bus gehad. Als ik dan zie dat in de dakdekkersstraat de reclamefolders soms tot donderdag avond nog op de stoep liggen dan denk ik waarom. Ik hoop dat dit nu goed komt. Dit is al weer de derde keer dat ik hier over reclameer.
Gewenste Oplossing:
Als ik elke week de spotta krijg. Aan de overkant van de straat krijgen ze wel de spotta. Aan onze zijde van de straat staan maar 2 huizen waarom worden die niet door de zelfde bezorger gedaan.

