Klacht: Bezorger van pakketten asociaal

Janet Wisse op 02 maart 2024 over Spotta in de categorie Reclame

De bezorger met bestelbus om de pakketten te leveren liep ongevraagd onze achtertuin in. (Onze zoons zijn bezorgers) Hij reageerde geïrriteerd toen hij daarop werd aangesproken. Hij gaf geen gehoor aan ons verzoek te laten zien waar hij de pakketten kon achterlaten en gooide deze midden op het openbare voetpad. Ondanks dat we meneer daarop hebben aangesproken had hij daar geen boodschap aan. De dame die bij hem in de bestelbus zat was achter het stuur gaan zitten en bij het wegrijden raakte ze tot 2x toe de schutting van de buren met schade tot gevolg. De looplijsten hebben wij niet mogen ontvangen.

Een excuses van spotta/de bezorger, geen herhaling van het voorval en een schadevergoeding voor de toegebrachte schade aan het tuinhek.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 04 maart 2024 om 16:17 geantwoord

Geachte mevrouw Wisse,

Vervelend om te vernemen dat het aanleveren van de folders niet goed verlopen is.

Om alles goed te regelen vragen wij u om contact op te nemen met de afdeling bezorgen. U kunt een mail sturen naar [email protected] .

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Janet Wisse