Klacht: almaandennietsontvangen

op 12 augustus 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 augustus 2018 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw van de Wiel,

Bedankt voor uw bericht. Volgens ons systeem klopt er iets niet aan de postcode. Zouden wij nogmaals uw postcode mogen ontvangen, zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is en de melding verder in behandeling kunnen nemen.

U kunt uw gegevens eventueel doorgeven via klantenservice@spotta.nl

Met vriendelijke groet.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door miekske2112@gmail.com