Klacht: Al maanden geen bezorging folders

KHMH op 22 mei 2024 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds vier maanden krijg ik geen reclamefolders meer. Elke week maak ik daar melding van bij Spotta, maar ik krijg altijd een standaard antwoord dat men het vervelend vindt dat ik geen folders krijg en dat de bezorger een waarschuwing heeft gekregen. Maar vervolgens de folders wel bezorgen, ho maar. Het zou fijn zijn, dat als er bijvoorbeeld geen bezorger in mijn wijk is, dat ze dat dan even vermelden. Dan heb ik er tenminste nog begrip voor…..

Waardeloos allemaal!

Gewenste Oplossing:

Als de folder gewoon bezorgd worden, zoals het hoort.
En dat ze deze zaak niet afdoen met elke week hetzelfde standaard antwoord, want daar krijg ik nu een dikke ll van.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 23 mei 2024 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hoekstra,

We zien dat u al een melding gemaakt heeft. Deze melding is door de afdeling bezorgen in behandeling genomen. Zij doen hun best om de folders weer netjes in uw brievenbus te krijgen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door KHMH