Mijn Klacht:
Mijn klacht is 3weken geleden gemeld en nog geen folders .wij wonen in een aanleunflat veel oudere mensen lezen graag de folders
Gewenste Oplossing:
Graag elke week weer folders
Geachte heer/mevrouw de Wit, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in...
Een klant heeft aangegeven dat er al vier weken geen folders zijn ontvangen, ondanks dat de klacht drie weken geleden is gemeld. De klant benadrukt dat vooral oudere bewoners in de aanleunflat graag de folders lezen. De kwestie is inmiddels opgelost.
Mijn klacht is 3weken geleden gemeld en nog geen folders .wij wonen in een aanleunflat veel oudere mensen lezen graag de folders
Graag elke week weer folders
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Heeft op 13 oktober 2022 om 09:52 geantwoord
Geachte heer/mevrouw de Wit,
Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:
De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.
Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.
Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM