Klacht: al 2 maanden geen folders meer bezorgd

wally 2 op 01 november 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 3 november 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw van Weert, Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 1 november 2022

Na herhaaldelijk contact met Spotta over het niet ontvangen van folders gedurende twee maanden, heeft de klager geen oplossing gekregen. Ondanks verzoeken om de bezorger extra folders mee te geven voor zijn straat, blijft de situatie ongewijzigd en ontvangt hij geen reactie van het bedrijf.

Mijn Klacht:

na vele malen mailen en bellen is er nog steeds niets opgelost krijg steeds te horen we zijn er mee bezig terwijl ze aan de overkant van de straat wel bezorgd worden heb ik ook gemeld bij spotta en gevraagd of ze die bezorger 8 pakjes folders meer mee kunnen geven voor aan de overkant van de straat waar ik woon heb nog steeds niets ontvangen en geen reactie wat moet ik nog meer doen om die folders weer bezorgd te krijgen. In afwachting op uw reactie verblijf ik mvg walter.

Gewenste Oplossing:

Als de folders weer normaal elke week weer bezorgd worden en nu eens gewoon blijft voortduren en dat ik niet regelmatig er achteraan moet gaan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

3 jaren geleden - Geachte heer W. van Weert, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw huisnummer, zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 november 2022 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van Weert,

Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten.

Nog een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

wally 2

Heeft op 27 november 2022 om 13:06 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Goedemiddag ,na vele malen bellen en mailen met spotte is er na 3 maanden nog steeds geen folders pakket bezorgd op 5691CT Son en Breugel volgens mij kunnen ze beter de klachten bezorging uit handen gaan geven want spotta kan hier niet mee omgaan zij krijgen het niet voor elkaar het is een waardeloos bedrijf ze hebben mijn adres en telefoon nummer en hadden altijd contact kunnen opnemen . Ik had gehoopt dat klacht.nl mij zou kunnen helpen ik hoop dat er onderhand een oplossing komt mvg.walter.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM