Klacht: 5 weken niet bezorgd

klant Oudenbosch op 16 november 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 17 november 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Placzkiewicz, Wij betreuren het dat de melding niet is hersteld. De melding is direct doorgezet naar de afdeling bezorgen, met het dringende verzoek dit zo snel mogelijk op te lossen. De afdeling bezorgen gaat verdere maatregelingen treffen om...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 16 november 2022

Een consument heeft aangegeven dat reclamefolders van Spotta gedurende vijf weken niet zijn bezorgd. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Reclame folders zijn 5 weken lang niet meer bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 17 november 2022 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Placzkiewicz,

Wij betreuren het dat de melding niet is hersteld.

De melding is direct doorgezet naar de afdeling bezorgen, met het dringende verzoek dit zo snel mogelijk op te lossen. De afdeling bezorgen gaat verdere maatregelingen treffen om de melding zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze oprechte excuses en een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM