Klacht: sporttas

op 23 september 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

wij zijn als gezin al jaren lid. onze zoon gaat zelfstandig wonen en wil een eigen abonnement. onze dochter wil hem graag opgeven zodat ze beiden een sporttas krijgen. helaas….. zoon geeft zich middels computer op dus…..geen sporttas voor madieke!! erg teleurgesteld. basic fit kunt u hier iets mee?

mvr moeder van casper en madieke jansen

wanneer basic fit sportief is en alsnog een sporttas regelt!

"Kom Op kom op Nou"

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 23 september 2016 om 13:30 geantwoord

Beste Lia,

Bedankt voor je bericht.

Wat leuk om te horen.

De ''Member get Member'' actie geldt alleen als jouw dochter iemand lid maakt op de club (kiosk) en niet online.

Dit is een voorwaarde die wij hanteren bij de actie.

Zo is dit ook gecommuniceerd naar onze leden toe.

De actie loopt nog steeds. Als jouw dochter nog iemand weet lid te maken, kan dit op de club geregeld worden zodat jouw dochter alsnog een gave tas ontvangt.

Levi van Basic-Fit

Heeft op 28 september 2016 om 19:48 geantwoord

ik vind dit geen oplossing en voel mij eerder afgescheept.

Bericht van Basic Fit

2 maanden geleden - Beste Lia, Bedankt voor je reactie. De actie geldt alleen voor aanmeldingen op de club. Dit moet ook want als iemand zich online aanmeld kunnen wij nooit zien wie die persoon heeft aangebracht. Helaas kunnen wij jou dan ook niet verder helpen. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door lia jansen