Klacht: schoenen in januari besteld en ze geven aan dat mijn gegevens niet overeenkomen met de betaling.

[email protected] op 17 maart 2025 over Sportsworld in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeer teleurstellende ervaring

Ik heb maanden geleden schoenen besteld, maar tot op heden heb ik ze niet ontvangen. Ik heb ook geen bevestigingsmail ontvangen, terwijl het geld wel van mijn rekening is afgeschreven. De klantenservice is alleen per e-mail bereikbaar en reageert steeds na weken. Ik heb betaalbewijzen gestuurd, maar er is nog steeds geen oplossing of reactie gekomen. Ik raad niemand aan om hier te bestellen. sinds ik deze revieuw heb aangemaakt kreeg ik gelijk bericht van hun. Maar ik krijg elke week een andere medewerker op de mail. De ene keer geven ze aan dat de betaling binnen is en dat de het bezorgadres klopt en de andere keer geeft een andere medewerker weer aan dat er gegevens niet over een komen. Dit is gewoon diefstal. telefonisch zijn ze niet bereikbaar en via mail alleen in het engels. super slechte service ik raad iedereen aan om daar niet te bestellen. Ander ben je ook langer dan 3 maanden bezig om je geld terug te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug. en onkostenvergoeding.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Sportsworld
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sportsworld

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 maanden geleden - Super slecht.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 maanden geleden - Slechte service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sportsworld nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]