Klacht: Sportschool later dan openingstijden geopend.

op 16 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Elke zaterdag ga ik om 09.00 sporten bij Basic Fit Hoogvliet. Maar vandaag was het weer eens raak, het personeel heeft zich verslapen, waardoor de sportschool te laat open ging. Samen met zo’n 10-15 andere clubleden hebben wij staan wachten tot er iemand kwam, maar na 45 minuten vond ik het wel genoeg. Dit is al de tweede keer dat ik dit zo meemaak en ik ben nu echt wel klaar met de onprofessionele handelingen van Basic Fit. Ik wil graag naar een andere sportschoolketen waar wel de normale tijden gehanteerd worden, maar dit kan niet door mijn jaarcontract. Mijn vraag is daarom wat hieraan gedaan kan worden?

Per direct kunnen stoppen bij Basic Fit.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 18 juli 2016 om 07:39 geantwoord

Beste Rolf,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen dat de club te laat is open gegaan.

Ik heb gesporken met de manger van de club. Zij is hiervan op de hoogte en de nodige maatregelen zullen genomen worden.

Jouw lidmaatschap kan ik niet eerder beeindigen dan jouw einddatum. Jouw lidmaatschap stopt per 1-4-2017.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door rolfboer