Klacht: spookrit bij Arriva Omnibus

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze klacht is niet opgelost, krijg alleen telefoontjes met de melding wij gaan het na kijken. Dat is al vanaf 14 dec. Ik sta in het bestand met het aanmelden van een rit,maar sta ook in het bestand met het afmelden van een rit.Dus die afgemelde spookrit staat er in, wat is er zo moeilijk aan om jullie fout toe te geven.Nee inplaats daarvan gaan jullie ,iemand die afhankelijk is van regiovervoer pesten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil zo snel mogelijk dat Arriva Omnibuzz dit oplost , want ik heb vervoer nodig.Ik heb dit niet voor de luxe maar wegens gezondsheidklachten nodig regiovervoer

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Mariannevandeventer, Ik kan uit jouw reactie niet geheel opmaken naar welke eerdere klacht en oplossing je refereert. Graag hoor ik van je waar het precies over gaat of ontvang ik een referentienummer van je eerdere melding zodat we dit verder in behandeling kunnen nemen. Groet, Zoë

Reactie van de melder van de klacht mariannevandeventer

9 maanden geleden - 16-11-1016 om omstreeks 13 uur rit van 19.00 geannuleerd . 15-12-2017 factuur met geannuleerde rit er op. telefonisch contact gehad op 18-12-1017 om 10.58 met arriva omnibuzz. Chauffeur was ter plekke om 18.45 , de rit wat geannuleerd was .Maar dat terzijde wij hebben geen chauffeur gezien..Met de mee reispas kunnen ze het automatisch afhouden van je rekening.. Dus deze direct stop gezet na een keer gebruik van gemaakt te hebben, En de abonnement kosten terug gevorderd 8 euro. Maar daar waren ze het niet mee eens ,die moest ik toch betalen voor een heel jaar?

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Marianne, Ik heb je hierover ook via een andere weg al contact gehad met ons? Via ons contactformulier? Groet, Zoë

Reactie van de melder van de klacht mariannevandeventer

9 maanden geleden - Al vanaf 14 december , hoe moeilijk kan het zijn een geannuleerde rit terug te vinden onder mijn klantennr. gereserveerde ritten vinden jullie ook gelijk terug ..stop met pesten en erken jullie fout

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Wij pesten niet. Klachten gaan normaal via onze eigen site en niet via deze weg. Dus het is voor mij zo niet te achterhalen wat je al eerder hebt ingediend. Omnibuzz is een onderdeel van de zakelijke afdeling. Ik zal intern navragen hoe dit precies zit en wat er is afgesproken en behandeld tot nu toe. Als ik meer weet kom ik er op terug. Groet, Zoë

Reactie van de melder van de klacht mariannevandeventer

8 maanden geleden - 15 dec. (5 dagen geleden..U heeft via de website van Omnibuzz een klacht ingediend met de volgende gegevens:Wij zullen er alles aan doen om uw klacht zo spoedig in behandeling te nemen inmiddels zit ik te wachten dat jullie je fout erkennen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik begrijp dus dat de klacht al gemeld is en in behandeling genomen wordt. Ik kan dan via deze weg niets voor je betekenen. Je zult moeten afwachten op de reactie die uit jouw klacht komt en dat zal niet via deze weg gaan maar via de mail.
Ik adviseer je dus om dat nog even af te wachten.

Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben dan wil ik je vragen om dat direct bij ons te doen via ons contactformulier: http://bit.ly/2xxDNlc

met vriendelijke groet,

^Zo?

Heeft op 25 januari 2018 om 17:37 geantwoord

weer een incasso aanmaning maar de klacht behandelen no way .. ombudsman radar kassa H v Nederland misschien maar aan schrijven want dit kan zo niet door gaan

Alle klachten die gemeld zijn door mariannevandeventer