Klacht: spookrit bij Arriva Omnibus

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze klacht is niet opgelost, krijg alleen telefoontjes met de melding wij gaan het na kijken. Dat is al vanaf 14 dec. Ik sta in het bestand met het aanmelden van een rit,maar sta ook in het bestand met het afmelden van een rit.Dus die afgemelde spookrit staat er in, wat is er zo moeilijk aan om jullie fout toe te geven.Nee inplaats daarvan gaan jullie ,iemand die afhankelijk is van regiovervoer pesten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil zo snel mogelijk dat Arriva Omnibuzz dit oplost , want ik heb vervoer nodig.Ik heb dit niet voor de luxe maar wegens gezondsheidklachten nodig regiovervoer

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 07:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marianne,

De klacht heb je dubbel bij ons gemeld. Deze ga ik afsluiten aangezien we de andere al in behandeling hebben.

Met vriendelijke groet.
^Zoë
Webcareteam Arriva

Heeft op 04 mei 2018 om 13:28 geantwoord

hier is niks opgelost zelfs een rit te veel moeten betalen

Alle klachten die gemeld zijn door mariannevandeventer