Klacht: Spookrekening

op 25 mei 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Onlangs heb ik een spookrekening gehad van de Efteling. Na vandaag telefonisch contact te hebben gehad, blijkt het om een boeking te gaan in Bosrijk, waar ik niks van af weet. Het gaat om een overnachting, die ik niet heb geboekt en waar ik ook niet ben geweest. Zojuist een medewerker gesproken die niks nuttigs behalve \’dat is wel raar én toevallig\’ kon zeggen, omdat de gegevens (mijn naam, adres en e-mailadres) overeenkwamen. Vervolgens vroeg ik of het gesprek achterhaald kan worden, de bijdehante medewerker, zal vandaag terugbellen met verdere info. Nog wel de mededeling \’ja, deze rekening blijft wel staan\’ gedaan… ???? Nogmaals, ik heb niks geboekt anders was ik op z\’n minst wel geweest. Ik ga geen rekening van E944,- betalen, omdat er kennelijk overnachtingen gereserveerd kunnen worden zonder dat er wordt geverifieerd of het daadwerkelijk om deze persoon gaat. Als dit niet vandaag wordt opgelost, zullen hier absoluut consequenties aan verbonden zijn.

Overigens heb ik zojuist gekeken op mijn e-mailadres: imaanbakkali@gmail.com maar ik kan geen e-mail vinden van de Efteling.
De medewerker vertelde dat de reservering op 7 december 2015 is gedaan. Met mijn werktelefoon en met mijn werk e-mailadres. Ik kan op dit moment niet terughalen waar ik op dat moment ben geweest en of er iemand achter mijn werkcomputer en telefoon geweest kan zijn. Echter neemt dit niet weg dat ik van niks op de hoogte ben geweest, tot de brieven (die ik pas 3 of 4 maanden na 7 december ontving) .

Ik wil een excuus van de Efteling en dat de factuur z.s.m. wordt ingetrokken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Imaan90