Klacht: Spookfactuur

op 10 oktober 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Heb niets besteld via Klarna ook geen factuur ontvangen maar krijg wel een aanmaning.
Zou een Nike PAP TECH FLEEC besteld hebben, twv 109 euro
Aanmaking is een bedrag van 125,50

Als ik een notificatie krijg dat dit een spookfactuur is e dat ik geen aanmaningen meer krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 10 oktober 2016 om 14:19 geantwoord

Beste Guido,

Goed dat u kenbaar maakt dat u niets heeft besteld maar toch een aanmaning van Klarna heeft ontvangen. Hier gaan wij uiterst serieus mee om.

Ik wil u dan ook vriendelijk verzoeken om onze veiligheidsafdeling te bellen op 020 808 20 65. Zij kunnen u zeker verder helpen.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Groet, Brian

Reactie van de melder van de klacht GvdM6247

2 maanden geleden - Ik bel geen bedrijven die mij spookfacturen sturen. Kost mijn belminuten. Per mail kan uiteraard altijd. Welke vragen heeft u voor me?

Bericht van Klarna

2 maanden geleden - Beste Guido, Klarna hecht veel waarde aan uw privacy en wij vinden het dan ook uiterst belangrijk dat niemand zomaar uw gegevens gebruikt om bestellingen mee te plaatsen. Wanneer u telefonisch contact met ons opneemt, kunnen wij een onderzoek instellen om uit te zoeken wie deze bestelling wel heeft geplaatst en wie er dus misbruik heeft gemaakt van uw gegevens. Ik wil u nogmaals vragen om onze veiligheidsafdeling te bellen op 020 808 20 65 aangezien dit soort kwalijke zaken enkel telefonisch kunnen worden opgepakt. Alvast bedankt voor uw medewerking en ik wens u een prettige avond. Groet, Brian

Heeft op 11 oktober 2016 om 08:34 geantwoord

U kunt mij bellen op 06 111 4846 7
Heb me nooit aangemeld bij Klarna en dus ook niets besteld.
Kende voor de spookfactuur Klarna ook niet.

Groet Guido

Bericht van Klarna

1 maand geleden - Beste Guido, Ik heb van mijn collega vernomen dat u contact heeft gehad met onze veiligheidsafdeling waarin de situatie is besproken en er een oplossing in gang is gezet. Namens mijn collega wil ik u bedanken voor de medewerking en het aangename gesprek. Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door GvdM6247