Klacht: Spontane barst Samsung S7 edge

op 29 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ook ik heb een spontane barst in mijn S7 edge gekregen 4 maanden oud dit alleen tijdens het opladen. Voor het opladen was mijn scherm nog goed, na het opladen een barst vanaf links boven beginnend aan de rand naar de ander kant van mijn scherm en zo naar benden naar mijn home button. Klacht aangegeven bij Samsung en zij verzochten mij te wenden tot dr mobile van Samsung (Dynafix). Daar mijn telefoon naartoe gestuurd en zij constateerden dat het niet onder garantie valt. Nu keuze uit 2 opties, telefoon ongerepareerd retour voor EUR 60,- of omdat men aangeeft dat ze het scherm niet kunnen maken (wat raar is want op hun site Staat scherm vervangen € 320,-) een nieuwe aan te schaffen bij hun voor een gereduceerde prijs van € 435,- (en dan zou mijn garantie van mijn oude telefoon doorlopen op de nieuwe telefoon dit lijkt mij wettelijk helemaal niet mogelijk.) Zoals te vinden is op Internet komt dit dus vaker voor en zie ik het zeker als een productie fout.

Volledige reparatie van mijn telefoon (vervangen glas) of een nieuwe S7 edge voor rekening van Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicvw