Klacht: Spontane barst in Samsung S7 Edge

op 30 april 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu ongeveer een maand in bezit van mijn S7 Edge. Ik ben er heel zuinig op en gebruik hem altijd met hoesje. Nu ging ik ’s morgens douchen en legde ik mijn telefoon op m’n bureau, ik was de enige die thuis was. Toen ik uit de douche kwam en mijn telefoon pakte zat er ineens een barst van de linkerkant van het scherm naar de rechterkant. De barst is niet heel duidelijk te zien maar wel voelbaar. Daarnaast zit de home knop helemaal onder de krasjes.

Ik vind dit niet acceptabel voor een telefoon van 800 euro. Het kan niet waar zijn dat deze problemen zich voor doen bij zo’n duur toestel.

Gewenste Oplossing:

Ik zou weer tevreden zijn als de barst in mijn scherm en de krassen op de home knop gerepareerd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door StefanVonk