Klacht: spontaan gebarsten

op 04 augustus 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag, mij Z3 aangeschaft via Vodafone en verzekerd, is nu voor de 3e keer naar het reparatie centrum.
De 1e keer omdat deze niet waterdicht was, ik kreeg een nieuwe en €45 eigen risico.
2e keer het acherscherm spontaan gebarsten, gerepareerd, weer €45 eigen risico.
3e keer: de achterkant laat los, kennelijk niet goed gerepareerd, waardoor er spontaan een barst in het scherm kwam binnen 3 weken na de 2e reparatie,
Nu behalve €45 eigen risico, €200 te betalen voor een nieuw scherm.
Hoe schandalig is dit?

Gewenste Oplossing:

Nieuwe telefoon, maar geen Z3 meer, tenzij Sony kan garanderen dat het probleem verholpen is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lynda van den Bos