Klacht: Spontaan beginnende Philips Sonicare tandenborstel die niet meer ophoudt

op 10 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb een Philips Sonicare tandenborstel, die spontaan begint te werken. De eerste keer was enkele dagen geleden midden in de nacht, een hels kabaal in de badkamer, We werden er wakker van. We wisten aanvankelijk niet wat er aan de hand was. Bleek de tandenborstel te zijn.
Iedere keer wanneer de borstel spontaan begint, kan ik deze bovendien niet meer uitzetten. Momenteel kan ik deze tandenborstel daarom niet meer gebruiken.Tijdens en na het opladen begint deze steeds spontaan. De Philips Sonicare tandenborstel is ongeveer twee jaar oud. Tot nu toe was ik zeer tevreden. De tandarts heeft mij dit apparaat destijds aangeraden.
Is dit een bekend probleem bij een Philips Sonicare of heb ik het ongelukkig getroffen?

Oplossen van dit probleem.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Meg6511