Klacht: Spontaan annuleren van bestelling

op 28 september 2017 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik een bestelling heb gedaan voor een Dell UltraSharp 27 4K Monitor – U2718Q en een Dell XPS 15 laptop worden spontaan mijn bestellingen geannuleerd in het bestelsysteem van Dell. Aangezien ik al betaald heb zou je dan verwachten dat het geld retour komt. Ook dit is niet het geval. 16 dagen na mijn bestelling ben ik nu wel ruim 2500 euro kwijt en heb ik nog geen producten ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn bestelling alsnog heeel snel binnen komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sven123123123