Klacht: Spoedservice Pakketzegels

op 11 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

TNT claimt dat deze spoedservice zegels niet meer te gebruiken zijn. TNT is overgenomen door UPS, schijnt het en men wil pakketten die voorzien zijn van deze zegels niet meer van dienst zijn. Men wil ze zelfs bij mijn lokale postagentschap niet meer accepteren. Je mag wel voor honderden euro’s zegels kopen om ze vervolgens in de vuilbak te deponeren. Zo heb ik er hier nog iets meer dan 100 liggen, kunt u uittellen wat mijn schadepost is.

Dat al mijn zegels worden omgewisseld voor zegels die wel bruikbaar zijn. Ik heb hier goed geld voor betaald.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 13:46 geantwoord

Geachte klant,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door OpnieuwDesDuivels