Klacht: splinternieuwe droger werkt niet!!

op 16 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Splinternieuwe droger gekocht van Samsung, deze werkt vanaf het begin niet goed, droogt slecht, doet 6 uur over een handdoeken was.
Monteur geweest is drie keer geweest hij heeft onderdelen vervangen en nu werkt de droger nog niet. Na twee keer droger zit er geen druppel water in het reservoir terwijl het een condensdroger is.
Vanochtend hing er een blauwe walm in de was kamer, heel de bovenverdieping rook naar een bepaalde zult lucht. Ik ben pas bevallen en mijn pasgeboren kind ligt in die misschien wel giftige lucht ook ben ik bang dat er een keer brand komt.
Ik heb een berg was en heb daarom in mijn ogen een goed product aangeschaft.
Ik had net zo goed naar markplaats kunnen gaan om een droger te kopen. We worden in mijn ogen afgescheept telkens want nu zegt de winkel dat het ligt aan het stop contact, afijn ze hebben hem wel geïnstalleerd en de stekker in dat betreffende in hun ogen niet goeie stop contact gedaan. en zouden de stoppen dan niet door zijn geslagen??
Kortom een miskoop en veel ergenis, het vertrouwen in dit apparaat is totaal verdwenen en ik ben bang dat dit een keer mis gaat.

Als ze per direct met een oplossing komen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LisaVera