Klacht: spinning

op 07 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik doe aan spirituele spinning 3 x per week nu heeft het apparaat alweer 4 dagen storing is dus kapot en ze weten ook niet wanneer er een monteur komt om te maken, dit heeft vorig jaar ook al bijna 3 weken geduurd ik ben al een paar jaar lid betaal 18,70 per maand heb 2 pasjes baal hier enorm van ook omdat er constant aanbiedingen zijn en als je langer lid bent betaal je de hoofdprijs

Wij die langer lid zijn ook wel en korting kunnen krijgen vooral als er dingen kapot zijn ik kom 3 x per week speciaal om te spinnen dus x oude korting willen op mijn maandbedrag en belangrijkste is dat ik gauw weer kan spinnen zij kunnen mij nu niks vertellen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 08 juli 2016 om 07:50 geantwoord

Beste Jolande,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat er momenteel een storing is voor de virtuele spinning les. Ik heb contact opgenomen met de club. Er komt zo snel mogelijk een monteur. Ik kan helaas niet het proces laten versnellen.

Mocht het vanaf nu nog langer dan 2 weken duren stuur mij dan even een mail naar social@basic-fit.com.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Strukton2007