Klacht: spijkerbroek betaald, niet ontvangen…..

op 09 juni 2016 over Outlet-Avenue.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dacht een koopje te hebben…
spijkerbroek besteld voor minder dan de helft elders.
netjes betaald en…..maar wachten en wachten.
toen het me te lang duurde heb ik een mail gestuurd.
kwam ook vrij snel een mail terug met excuses, de broek kon niet worden bezorgd omdat het afleveringsadres niet correct was.
dagje daarna een mail mijn kant uit, de broek zou onderweg zijn mijn kant op, met de juiste adresgegevens.
na een week? nog steeds geen pakje….
waardeloos zo iets! ERG BOOS1

Gewenste Oplossing:

geld terug of nieuwe poging tot verzenden.
hoe moeilijk kan het zijn een adres correct op een pakje te zetten?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outlet-Avenue.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outlet-Avenue.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Peerboom