Klacht: retour kosten hoog en zelf betalen. Anders kun je een credit krijgen op je account

samennink op 06 januari 2020 over Outlet-Avenue.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nooit hier bestellen! als het niet past kun je het retourneren naar Frankrijk en kost een pakket al gauw €19,50! en moet je zelf betalen. Indien zij de verzendkosten betalen krijg je je geld als een krediet op je account. Net als de verzendkosten, die je overigens nog steeds zelf moet betalen. Terug storten op je rekening doen ze niet, ook dat wordt als een krediet op je account gestort. Maw het lijkt er dus op dat ze ten alle tijden je geld houden. Ik zie hier al veel klachten over deze site, maar weinig oplossingen. Alleen dat er iets op Twitter is geplaatst….Geen enkele klacht lijkt opgelost?

al het geld terug storten op mijn rekening en niet als krediet op mijn account, want ik ga nooit meer hier iets bestellen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outlet-Avenue.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outlet-Avenue.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door samennink