Klachten over Speurders.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Speurders.nl zijn gemeld. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 44 klachten nodig voor een plaats in de categorie Websites - Advertenties

100%
6 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
6 klachten opgelost
4.5 /10
4 stemmen

Tijdslijn

Ik ben inmiddels ongeveer 11 jaar een betrouwbare verkoper op speurders.nl. Nooit moeilijkheden gehad in verband met bijvoorbeeld verboden artikelen, Vandaag bleek ineens mijn account te zijn geblokkeerd zonder vooraankondiging of uitleg. Schandalig !! Lees meer

ik wordt doodgebeld, geappt en gesmsd nav een sexcontactadvertentie welke iemand zonder mijn toestemming en met mijn 06 nr op speurders heeft gezet,. is ongeveer 16 uren geleden erop gezet vlgs mannen die mij bellen. Dringend verzoek: haal deze advertentie... Lees meer

Alan Ganes

Klacht van op 14 mei 2017 over Speurders.nl in de categorie Websites - Advertenties

Vermoeden van Internet oplichting: Advertentie 168684749, 168704822. Is ook actief op Marktplaats Krijg bij 3 totaal verschillende auto's exact zelfde mail bericht terug. Alan.ganesoffice1950@gmail.com Auto's staan in Engeland in een container, transport naar Nederland is Snel geregeld. Aanbetaling 50%. vooraf overmaken. Lees meer