Klacht: Spel werkt niet ( 4 verschillende foutcodes)

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een spel (hood: outlaw and legends)digitaal gekocht via de playstationstore…
Nou dat spel heb ik 7 mei gekocht… toen werkte het spel prima maar de volgende dag niet meer speelbaar..
Dit is dus al 2 weken aan de gang met geen zicht op vebetering.
Ik gebruik een bekabelde playstation 5 met geen enkel probleem voor welk spel dan ook verder…
Heb glasvezel stabiel internet en testen op me playstation zijn nooit lager dan 700mbps geweest…

Ik krijg de volgende foutcodes:
AC-307, BC-100, CL-404, EN-800

Ik ben naar de support website geweest van Focus Home Interactive (de publisher) en daar staat een fix die voor mij niet werkte..

Playstation gebeld aangezien ik de game via hun store heb gekocht… Die kwamen met dezelfde fix aan ze gaan het doorzetten… Zoals ik al zei heb dag 1 kunnen spelen en nu 14 dagen niet ik vind het schandalig dat ik niet gewoon me geld terug kan krijgen..

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon me 50€ terug ( mag gwn playstation tegoed zijn) van dat spel want door al het gezeik wil ik dat spel niet eens meer spelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony Playstation

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony Playstation nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sichundo