Klacht: Speelgoed naaimachine

op 14 december 2017 over Wibra in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wibra

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wibra nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wibra in behandeling genomen

Bericht van Wibra

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Konings, Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring met de speelgoed naaimachine. Wij betreuren het dat uw dochter hier geen plezier aan beleeft. Graag zouden wij u willen adviseren uw klacht te sturen via onze website: https://wibra.eu/nl/klantenservice/klachten/ Wij kunnen uw klacht dan inhoudelijk behandelen en dit is in de meeste gevallen een snellere oplossing. Met vriendelijke groeten, Wibra Supermarkt

Reactie van de melder van de klacht Carool konings

6 maanden geleden - De plaatselijke Wibra heeft het kado terug genomen en ik heb het geld terug gekregen, helemaal top!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wibra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wibra

Heeft op 24 januari 2018 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Konings,

Wij zijn blij dat we dit probleem met uw aankoop van een kinder naai machine naar uw volledige tevredenheid hebben kunnen oplossen door u uw geld retour te geven en wij hopen u binnenkort weer te mogen begroeten in een van onze winkels.

Met vriendelijke groeten,
Wibra Supermarkt BV

Alle klachten die gemeld zijn door Carool konings