Klacht: Speelgoed naaimachine

op 14 december 2017 over Wibra in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wibra

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wibra nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Wibra in behandeling genomen

Bericht van Wibra

3 weken geleden - Geachte mevrouw Konings, Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring met de speelgoed naaimachine. Wij betreuren het dat uw dochter hier geen plezier aan beleeft. Graag zouden wij u willen adviseren uw klacht te sturen via onze website: https://wibra.eu/nl/klantenservice/klachten/ Wij kunnen uw klacht dan inhoudelijk behandelen en dit is in de meeste gevallen een snellere oplossing. Met vriendelijke groeten, Wibra Supermarkt

Reactie van de melder van de klacht Carool konings

3 weken geleden - De plaatselijke Wibra heeft het kado terug genomen en ik heb het geld terug gekregen, helemaal top!

Alle klachten die gemeld zijn door Carool konings