Klacht: Specificatie

op 21 juli 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Op enig moment hoog verbruik internet. Gevraagd om specificatie omdat ik me niet kan indenken dat er meer dan 1 Gig data doorheen is gejaagd op een specifiek moment. Reactie: Dat kunnen we niet. Wederom een mail gestuurd maar nu de reactie: Dat kunnen we niet want privacy. Is notabene mijn eigen abonnement en het enige dat ik vraag is: Waar is al die data naartoe gegaan?? Laat dan dan eens zien? Op deze wijze kunnen ze het data-tegoed binnen drie dagen al afschrijven zonder zich hierover te hoeven verantwoorden. Dat is machtsmisbruik. Ik eis dus inzage in het verbruik van data.

Als inzage wordt verstrekt hoe het kan dat data zo snel op gaat.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

8 maanden geleden - Beste meneer Jos1969, Ik heb uw melding uitgezet bij de desbetreffende afdeling die hier over gaat. Zodra hier meer over bekend is zullen wij direct contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Arjen Simpel

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 21 juli 2016 om 11:47 geantwoord

Heeft op 09 augustus 2016 om 12:09 geantwoord

Dit flauwekul antwoord heb ik al eerder ontvangen. Het is pertinente nonsens. Alle log gegevens worden bijgehouden. Privacy wordt niet geschonden aangezien het om mijn eigen account gaat. Het vertrouwen in Simpel is geschonden aangezien Simpel op simpele wijze twee keer zoveel dataverbruik kan factureren dan daadwerkelijk het geval is geweest. Ik wil het volgende afspreken: Als ik datamanager op de telefoon installeer en datamanager toont een ander verbruik dan Simpel factureert, dan verrekent Simpel het te veel in rekening gebrachte verbruik. Akkoord Simpel??

Alle klachten die gemeld zijn door Jos1969
x