Klacht: Speciale bubbelwijn voor Nieuwjaars borrel

op 08 februari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo, dit jaar had ik de familie voor het jaarlijkse Nieuwjaar-wensen.
Speciaal extra lekkere bubbels besteld via Groupon, maar wel € 39,98 betaald, maar nooit ontvangen, werd maar steeds van het kastje naar de muur doorgestuurd. Mijn hoop is nu op u gericht. Omschrijving: 1714833687804278,
ook niet echt duidelijk, welk product ik heb besteld, maar heb 6 flessen Bubbelwijn besteld in een serie van 2×3 flessen, in goud, zilver en brons,
kreeg alleen te lezen dat ze heel lekker zijn, degeen die het zou sturen is www.Wijnenbezorgd.nl, het was een extra voordeel, dacht eerst dan ook, dat ik ze zou ontvangen van Wijnvoordeel.nl, als je snel leest, zie je het verschil niet, daar bestelde ik wel eens, helaas ben ik er ook ingetuind.

Wil wel heel graag mijn geld terug, ben AOW'er en heb het niet breed,
dit was een uitschieter die ik nooit meer hoop te maken.

Bedankt alvast voor uw hulp.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Reactie van de melder van de klacht Zomerbloem24

8 maanden geleden - Hallo, wat hier boven staat is dat voldoende? of is het nodig dat ik bij Adyen of Groupon ook deze klacht nog indien? E.M. Bor-van Welt

Reactie van de melder van de klacht Zomerbloem24

8 maanden geleden - Hallo, nog een opmerking van mijn kant, heb mij daar zo druk om gemaakt, dat ik gisteren van mijn fiets viel en op de Spoedeisende hulp terecht kwam, de nacht in het ziekenhuis op de bewaking moest blijven, allerlei onderzoeken moest ondergaan en nu met een arm in de gips zit, volgende week weer terug voor nog meer onderzoekingen. E.M.Bor-van Welt

Bericht van Adyen

8 maanden geleden - Hallo Elsa, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval GroupOn. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:26 geantwoord

Geachte Elsa Maria Bor van Welt,

Wij hebben geen reactie meer van u vernomen. Wij hopen dat het goed gaat met uw gezondheid en dat uw arm weer uit het gips is. Doordat wij niets meer van u hebben vernomen gaan wij er van uit dat uw probleem is opgelost.

Mocht u nog vragen hebben met betrekking tot het bovenstaande probleem zou u dan de bovengenoemde informatie willen sturen naar support@adyen.com, dan kunnen we de betaling traceren en kunnen we u een gepaste oplossing geven of u doorverwijzen naar het bedrijf waar de betaling voltrokken is. De contactgegevens van Groupon zijn: webiste: http://www.groupon.nl/contact of email info@groupon.nl.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com