Klacht: SPAM reclamepost

op 29 januari 2014 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Al 5 jaar word ik geteisterd door reclamemateriaal gericht aan heer/mevrouw S. Khera op adres Balthasar Floriszstraat 25-2 te Amsterdam. Deze persoon is onbekend op dit adres. Al diverse keren melding gemaakt maar het heeft niet geholpen en ongewilde post blijven wij ontvangen.

Wis deze persoon van genoemd adres zodat wij geen ongewilde post en reclamemateriaal ontvangen van H&M.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 29 januari 2014 om 16:00 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij alle post stopgezet op genoemd adres. Hier hebben wij op 29-1 een e-mail bevestiging gestuurd naar de klant. Er zal geen reclame post meer verstuurd worden.

Wanneer klanten dergelijke vragen hebben, kunnen ze terecht bij onze eigen klantenservice.
Dan helpen wij graag verder.

H&M Klantenservice.

Neem gerust contact op als je nog verdere vragen hebt.
Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Heeft op 03 februari 2014 om 14:55 geantwoord

Goeie oplossing. Ik wens wel dat h&m voortaan bij retour ontvangst van reclame met mededeling, ontvanger onbekend op dit adres, deze mededeling serieus neemt en hiernaar handelt.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van H&M beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Goeie pagina