Klacht: spam

op 21 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds de actie met het rad om de prijzen ,moet je verplicht je email adres invullen en sinds ik daar aan mee speel loop mijn email box vol met spam van diverse supermarkten , voor die tijd nooit dit soort berichten , dus ik verdenk Dirk van het door verkopen van onze mail adressen

Gewenste Oplossing:

er is voor mij geen oplossing die moet van Dirk komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 22 juli 2017 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat vervelend dat u zoveel spam ontvangt. Ik kan u echter garanderen dat wij uw gegevens uiteraard niet doorverkopen. Deze blijven binnen ons systeem, zodat er geen derden bij kunnen. Vorige week hebben wij hier nog een extra test op gedaan, welk positief uitviel.
Waar deze spammails wel vandaan komen weet ik helaas niet, maar deze zijn bij veel mensen een algemeen probleem. Klant bij ons of niet.

Alle klachten die gemeld zijn door dirk van de broe