Klacht: Spaarzegels niet verkrijgbaar

op 05 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aangezien ik in de Filipijnen woon is het (blijkt nu) mij niet mogelijk te sparen voor de vershouddozen. Bij mijn locale supermarkt wist men nergens van. Ten einde raad heb ik maar op marktplaats veel zegels gekocht. Nu blijkt dat ik ze hier in Manila nergens kan inwisselen. Door AH werd dit nergens gecommuniceerd. Met de bestekactie was dit ook al zo. Leert Albert Heijn dan niet?

Gewenste Oplossing:

Ik wil van Albert Heijn het geld voor de gekochte zegels terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aziatisch verdriet