Klacht: Spaaraktie

op 07 september 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Afgelopen woensdag is de actie begonnen voor de spaaractie voor het model race autootje.
Dit was nog niet duidelijk zichtbaar in de winkel. Dus na het afrekenen dacht ik dat de kassière vroeg of ik de kassabon wilde ik.zei nee hoor.
De volgende dag kwam ik weer en toen kon je wel info zien.van.de actie .het was 9 euro dus vroeg ik bij welk bedrag je een zeteltje krijgt . Dat is vanaf 10 euro zei ze. En zei de kassière, Je spaart toch niet .gisteren wilde je gezegeltjes ? O zei ik u vroeg toch of ik.de kassa bon wilde ? Ja zei ze en.zegeltjes. O maar dat heb ik dan.niet gehoord. Sorry zei ik ? Maar mag ik ze nu dan nog? Nee hoor! Zei ze , nu krijg je ze niet meer! Nou ja , daar stond ik dan, ik had recht op 3 zetels maar ik kreeg ze niet meer. Vind dit niet zo’n service hoor zeker niet omdat je best veel zegels moet hebben voor zo’n autootje.

Als ik de volgende x gewoon mn zegeltjes krijg waar ik recht op heb

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter 2000