Mijn Klacht:
Omdat deze spaaractie goed liep en het servies overal uitverkocht was, kon je dit nog wel reserveer via een reserveringswebsite van VivoAlbert Heijn. Dan kreeg je een bericht wanneer je dit op kunt halen bij de vestiging die je hebt opgegeven. Nou, dit heb ik begin maart gedaan. En vandaag op 21-8-2019, staat de status nog steeds op stap 2 in productie. Al ruim 5 maanden lang!!! Heb verschillende keren gemaild met de vraag wanneer ik ze op kan halen en krijg vervolgens iedere keer weer een standaard antwoord waarin uitgelegd wordt hoe ik de status van mijn reservering op kan vragen. Ze kijken het niet eens naar je vraag. Zijn tevens telefonisch niet te bereiken, want het is een “extern bedrijf” volgens een medewerkster van de Albert Heijn, wanneer ik naar het algemeen nr draai van de AH. Ik wacht al ruim 5 maanden met 4 volle spaarkaarten op mijn servies, maar krijg ze niet. Ze zien niet in dat er een storing of technische fout is waardoor de reservering blijft hangen! Inmiddels heeft heel NL zijn of haar servies al opgehaald!! Ronduit slordig en te schandalig voor woorden dit.
Gewenste Oplossing:
Ik wil deze maand het servies nog ophalen

