Klacht: spaaractie vershouddozen

op 02 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Frustrerend deze op=op spaaractie. Ik heb 9 kaarten vol gespaard en zelfs niet één doosje. Al enige tijd bleek de sortering van de voorraaddozen niet compleet. En de laatste week was er helemaal niets meer te krijgen. Misleidend was, dat er tot op het laatste moment van deze actie zegels werden verstrekt en bij de klantenservice steeds werd gezegd dat de voorraad diezelfde avond nog zou worden aangevuld. Toch bleek de volgende dag het schap leeg. Ik heb meerdere filialen bezocht.
Albert Heijn schiet echt te kort door zo’n slechte afstemming van de uitgifte van zegels en de beschikbare voorraad. Daarbij komt dat de informatie hierover in de winkel onjuist was. Op deze manier werd je verleid om al je boodschappen te blijven doen bij Albert Heijn voor waardeloze zegels.

Gewenste Oplossing:

Dat alsnog de gewenste dozen beschikbaar zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mherles