Mijn Klacht:
Enorm mijn best gedaan om te sparen voor limited edition borden. Ben inmiddels alle ah afgeweest in Groningen, nergens meer te krijgen en ze schijnen ook niet meer te komen. Voor niets honderden euro’s aan boodschappen besteed. Walgelijk hoe ze met hun klanten om gaan.
Gewenste Oplossing:
Borden weer inkopen of dubbel geld terug geven voor elk ingeleverde spaarkaart.

