Klacht: Spaar actie vershouddozen

op 09 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik had nog 3 volle spaarkaarten voor de vershouddozen.
Achterop stond beschreven dat deze tot en met 2 oktober nog ingeleverd kunnen worden zolang de voorraad strekt.
Ik ben op 1 oktober naar de albert heijn gegaan in de voorhof lelystad om deze in te wisselen.
Helaas waren er geen vershouddozen meer en er is mij verteld dat deze ook niet meer kwamen aangezien de voorraad op was en de actie de dag erna afgelopen zou zijn.
Ik ben nog naar de albert heijn in het centrum gereden en hier hetzelfde verhaal. Ok, jammer en zonde maar niks aan te doen, het was tenslotte aangegeven dat de dozen op konden zijn.
Thuis heb ik de 3 volle spaarkaarten maar weggegooid omdat ze niet meer ingeruild zouden kunnen worden.
4 oktober ga ik weer naar albert heijn de voorhof, en zie tot mijn grote verbazing weer een grote voorraad vershouddozen staan.
Ik ben daar absoluut niet over te spreken aangezien er zelfs in de regels staat dat ze tot en met 2 oktober ingeruild konden worden en mij werd verteld dat er niks meer binnen zou komen dus heb ik mijn spaarkaarten weggegooid.
ik kan ze erg goed gebruiken, en doe bijna elke dag boodschappen bij de albert heijn en vind het slecht hoe deze actie is verlopen.
Ik had mijn 3 volle spaarkaarten dus helemaal niet weg hoeven gooien en tot op de dag van vandaag staan er nog steeds doosjes in de winkel terwijl de actie t/m 2 oktober was.
Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen voor mij en ben erg benieuwd wat jullie reactie gaat zijn hierop.

MVG K. Seitz

Wanneer ik desnoods tegen de kleine betaling die er bij de volle spaarkaart van toepassing zou zijn, gewoon nog 3 verhouddozen kan krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kellyseitz