Klacht: spaar actie (bewaar dozen)

op 03 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hello, Good Day. My name is Rhean Caneda from Maarssen. I would like to make a complain about the spaar dozen actie. I find it really irritating and frustrating that after people saved those zegels people will end up not getting enough time to redeem or exchange (buy) their wanting goods. I dont normally do shopping in AH but when there is a good actie or specially spaar actie I always do. Knowing those zegels cost normally euro10 or u have to buy special stuff just to get extra zegels it is really frustrating that after saving them at the end you wont succeed on getting it. It has been really busy for us especially dis week en its freaking irritating knowing u still have last day to redeem it and you will end up not having them. I do have 9 left complete books of zegels and end up not even having any 1 of it to exchange.

Gewenste Oplossing:

I hope you will bring back the actie that we will chance to redeem or change our spaar zegels.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rheancaneda